EURO 1,919 NEFT 66,13
USD 1,7 RUB 0,025
  1. http://www.islamazeri.com/
  2. XƏBƏRLƏR
  3. SƏHİYYƏ

Kateqoriya : XƏBƏRLƏR

SƏHİYYƏ

Yayınlanma tarixi:29.06.2018 10:45:45

Cəlilabad rayonunda dərmandan zəhərlənmə hadisəsi baş verib.

Cəlilabad rayonunda dərmandan zəhərlənmə hadisəsi baş verib.

İslamazeri.com “Report”a istinadən xəbər verir ki, 4 yaşlı rayon sakini, ilkin məlumata görə, dərmandan zəhərlənmə diaqnozu ilə xəstəxanaya yerləşdirilib.

Lakin həkimlərin bütün səylərinə baxmayaraq, azyaşlı reanimasiya şöbəsində dünyasını dəyişib.

Hazırda onun şəxsiyyəti dəqiqləşdirilir.


Azərbaycanda uşaq dərmandan zəhərlənərək öldü

Facebookla şərh yaz

Şərhlər

Bu məlumata aid ilk şərhi sən etmək istəyərsənmi?

Şərh Yazın

  • “Əlilliyin qeydə alınması ilə bağlı ciddi tədbir görülməlidir” - Deputat
    "Pensiya islahatları ilə bağlı yeni qanunun tətbiq olunması hesabına əlillərin sayı 5 faiz azalıb."
     14.11.2018
    Siqnalizasiya sistemi niyə işləməyib? - “Karvan”dakı yanğının təfərrüatı - FOTO
    Səhər saatlarında mətbuatda Sumqayıt şəhərinin mərkəzində yerləşən “Karvan” Ticarət Mərkəzindəki yanğın barədə məlumat yayılıb.
     14.11.2018

    Xəbər lenti

    Redaktorun seçimi

    Çox Oxunanlar

    • GÜN
    • HƏFTƏLİK
    • AYLIQ